Thursday

Det blev en promenad med maarit till espresso house för att köpa min favorit, frappino mocka, en liten kaka slank med också..

Påväg hem stötte jag & filippa på johanna & lova, vi ses tyvärr inte lika mycket nu när johanna pluggar.

Under kvällen har emma varit här & gjort mig fin i håret.
Filippa somnade på en minut efter jag tog hennes hand& sjöng.

Daniel är & hjälper elias i huset så jag har greys-maraton, uuuunderbart!
Är så sugen på massa gott, pizza, donken, milkshake, allt haha!


Myskläder på idag





Kommentarer
Postat av: Johanna (grannen ;))

Nä det är tråkigt :( men kommer åtminstone behöva lite promenadpauser under uppsatsskrivandet! Och i sommar är jag mammaledig igen! :)

Svar: Låter klokt med promenadpauser:D
louise

2015-03-27 @ 07:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0