4 mars, onsdag

Det blev en lugn dag hemma igår inne hela dagen, förberedde middagen som  blev hemlagade chicken nuggets, det är så gott & daniels nya favorit.

Sen var det dags för spinning & det var så kul & härligt att få svettas & flåsa igen.

När jag kom hem sov filippa hos daniel & när han la ner henne vaknade hon & hon stod & skrek så efter ett tag tog jag upp henne & fick henne somna om & jag la ner henne & samma sak hände igen, så en tredje gång försökte vi men då blev hon pigg & körde järnet i 45 minuter sen fick hon välling & somna hos mig på några sekunder.

Sen la jag ner henne & hon sov en kvart sen vakna hon hysterisk igen & stod vid sängkanten & kolla efter oss.
Tillslut la jag mig med henne efter tio & då somnade hon.

Hon har alltid sovit så bra & det har aldrig varit några problem men vad har hänt nu två kvällar i rad?
Det är ju liksom att hon reser sig upp, då liksom står hon upp innan skrek hon när hon låg men hon kommer ju liksom inte somna stående.

Aja får se hur de blir ikväll.

Nu är det onsdag, filippa sover än & Jag ligger kvar & drar mig en stund till.


Kommentarer
Postat av: Mamma

De är nog ovant med sängen när den är lägre och hon ser inte er från sängen nu 😭

2015-03-04 @ 19:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0