23 mars, måndag

Filippa vaknade vid elva, ett & fyra, ställde sig upp hela tiden men somnade om ganska snabbt. Vid fyra fick hon välling & somnade om bredvid mig.

Ska sluta amma nu helt, har ammat under mornarna men nu känner jag att det är dags att sluta helt.
Så mina tuttar mår inte så bra just nu. Som klot & värker & får tömma heeea tiden, japp the naked boob truth!

Vi har myst med mamma, elizabeth & mathilda idag, åt god mackor & hade det trevligt. Mathildas bebis ska komma om två veckor. Så spännande!

Vi har även badat & lekt massa & snart ska vi åka hemåt & vänta in daniel efter han tränat, sen vänta in matkassen & göra sista maträtten från förra veckan, het räkgryta!





Kommentarer
Postat av: Johanna (grannen ;))

Åh jag får ont i tuttarna bara av att vara i skolan 4 timmar haha. Längtar inte till dagen då Lova vill sluta!

Svar: Nä det är kaoooooos i tuttarna nu. Smärtaaaa!
louise

2015-03-23 @ 17:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0