Shoes

Det blev en liten stund med lisa i deras hus som snart är klart, sååå fint, jösses!
Sen har vi varit ute & lekt & busat.

Tänkte ta mig ut på en långpromenad men det var ju stoooorm! Parasollet från vagnen flög åt helvete men hittade det på en tomt.

Spang & tog det sen ser jag en man sitta i bilen & skrattar åt mig som jaga parasollet på hans tomt haha!

Det blev tacos idag med sen åkte jag & min familj & köpte skor till filippa & daniel.
Springskor till daniel & Lära-gå-skor till filippa.

Har kollat på prins carl philip & sofia, man dör ju lite när man ser dom, så kära!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha alltså parasollet! Så typiskt dig ;)

Svar: Ja det händer BARA mig
louise

2015-06-02 @ 13:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0