13 juni, lördag

En sån dag! Började med att åka & handla med mamma. 
När vi kom hem fixade vi i lokalen, åt lunch & sen gjorde vi chokladbollar.

Daniel åkte iväg på sin killmiddag & vi bänkade oss framför bröllopssändningen med mormor & morfar, skumpa & snittar.

Kan skriva en hel uppsats om bröllopet men jag säger bara, wow.
Tårarna rann, att se den där kärleken, oj oj oj alltså!

Sofia var vackrare än någonsin & jag älskar att hon är så äkta, som prins Daniel.

Grattis Carl Philip & Sofia!

Filippa toksomnade kvart i sju & jag likaså, men vaknade sån tur är sju!
Har gjort tårtorna & ska äta middag nu framför bröllopsmiddagen, till klockan tolv ska jag titta då sändningen slutar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0