31 juli, fredag

Jag toksomnade igår vid elva & vaknade halv åtta imorse, så skönt att få sova ut.
Jag är påväg till jobbet nu, jobba 10-19 idag istället för dag.

Efter jobbet åker jag till singö direkt.
Längtar ihjäl mig efter min stora tjej.
Pussade på henne igår morse senast.

Hon sover nog när jag kommer fram, funderar starkt på att väcka henne då hihi.

Nu kör vi, fredag, min "sista" dag på jobbet för denna gång, eller jobbar tre helgpass till, det är sista dagen i juli & jag ska få pussa på mina älsklingar ikväll & solen skiiiiiiner!


Titta på dom❤️

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett gulligt par.

2015-07-31 @ 09:49:51
Postat av: Mamma

Fina ❤️

Svar: ❤️
louise

2015-07-31 @ 10:59:41
Postat av: Lisa

Bilden😍 kan man annat än le? En flickas första kärlek!

Svar: Eller hur😍
louise

2015-07-31 @ 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0