30 juli, torsdag

Näst sista dagen i juli & det regnar i vanlig ordning, denna sommar är ett stort skämt, det är inte ens värt att kallas sommar.

Ändå måste jag säga att det ändå inte gör mig så mycket.
Men det är sjukt att dey inte regnat såhär mycket en sommar sen 1866? 149 år sen liksom!?!

Jag var & myste hos therese & hennes lilla familj igår & träffa lilla plutt wera, aå liten & sööt! Har min stora tjej varit så liten!?

Vi åt & prata & gosade massor.
Sen rörde jag mig till gröna lund, var där vid nio typ & mötte upp daniel, filippa, mia, sam & fredrik.

Vi var hemma halv tolv sen duschade jag & sen stupade jag i säng.
Skapligt trött idag med, svullna ögon & försov mig, eller ja, tio minuter senare än vanligt vaknade jag.

Kan konstatera att tre nätter med 4-5 timmars sömn inte är min grej, fy!

Jag är påväg till jobbet ialla fall & ska förhoppningsvis vakna till snart.
Efter jobbet ska jag till anita & mysa & äta tacos.

Mina älsklingar ska till djurgården idag igen, tredje dagen, idag blir det aquaria?  Med farfar micke & sen singö.
Så jag får sova utan dom inatt, buhuuuuuu :(













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0