29 juli, onsdag

Det var en jättefin minnesceremoni för solwei, musik & sång & allt.
När den var slut åkte jag till stockholm igen.

Vid 6 var jag inne på skansen & mötte upp daniel, filippa, fabbe, bella, noel & mio, som lekte för fullt.

Sen strosade vi & åt middag innan allsången.
Vi stod & sjöng med & dansade & sen blev det glass innan vi åkte hem.

Vi var hemma halv tolv & jag har väl inte fått så många timmars sömn, kanske fem, fyyyyy så jobbigt att gå upp alltså.

Jag ska snart ta mig till jobbet, efter jobbet ska jag åka till min kollega & hälsa på hennes lilla bebis på tre veckor!

Daniel & filippa ska gå på grönan med mia, sam & fredrik, får se om jag orkar ta mig dit, är helt slut & skulle vilJa lägga mig vid nio ikväll haha.

Har dessutom gått stockholm runt två dagar i rad så mina fötter & benhinnor mår inte så bra efter det med mina platta ballerina, nu åker nikeskorna på!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0