28 juli, tisdag

En sån jäkla dröm jag hade inatt, haha helt galet. Daniel & jag bestämde oss för att gifta oss & skulle ha bröllop inom någon vecka.

Mormor beställde någon klänning jag inte sett, vi var 2 timmar sena till vigseln för jag glömde något hela tiden som kläder, bh, skor, glömde sminka ena ögat, haha ja det var en bråkdel av alla fel haha, jag var sååå stressad & svettig när jag vakna & skratta men fortsatte drömma & drömma, vi blev aldrig gifta heller vad jag vet haha.
Drömmar alltså.. Hur ska jag tolka denna dröm haha? Inte gifta sig än på ett tag 😂

Det var så jobbigt att gå upp imorse, ville ligga kvar med mina älsklingar & sova & gosa.

Jag är påväg till jobbet idag, det blir halvdag idag,
Till tolv då jag ska på linas mammilutts, solweis minnesstund, vi ska säga hej då till henne.

Så jag ska fram & tillbaka till uppsala sen blir det allsång med fabbe, bella, noel & mio & min lilla familj såklart.


En öl tack!

Kommentarer
Postat av: G-mormor

lite tidigt att få gå på krogen. puss

Svar: Det ska läras i tid ;)
louise

2015-07-28 @ 16:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0