27 juli, måndag

Idag har vi myst inne i stan, köpt lite presenter, strosat på stan, ätit lunch & bara myst, jag & min lilla familj.
 
På eftermiddag gick vi till scandic anglais & hälsa på mamma, pappa, anna-karin & peter som bodde där.

Sen har vi varit med dom hela kvällen, vi har ätit glass i gamla stan, gått hela stockholm runt typ, varit på fotografiska museet, suttit på uteservering & avslutade med middag på fridays.

Nu är vi påväg hem & filippa slocknade i vagnen direkt, jag ska krypa ner med henne direkt när vi kommer hem & sova.

Underbara stockholm alltså!

Jag skulle jobbat 17-20 idag men frågade om ledigt & det gick bra, sån härlig dag fick vi tillsammans.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0