14 juli, tisdag

Idag har vi varit en runda till ljusdal, var in på dollarstore & hittade ett marmorfat jag vill ha, ett sånt jag la ut igår men ett avlångt, sååå fint.

Skulle kunna köpa massor, hittade två fina lyktor & annat fint men nej jag har inte plats att förvara såna stora saker någonstans så det får vänta.

Vi har precis ätit lunch & nu ska vi sova & vila, jag ligger i soffan & daniel & filippa i vår stuga.

Fabbe, bella, noel & mio är påväg hit nu & är här snart, ska bli sååå mys!
Tänk att dom var här för två år sen sist, noel var fyra månader & daniel & jag hade flyttat in i vår lägenhet .
Två år senare är det tre barn här uppe, så häftigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0