10 januari, lördag

Filippa somnade halv åttta igår & vakna åtta imorse!? Visserligen vakna hon till två gånger men somnade om direkt. Sen drack hon all välling igår, wihoooo!

Jag har städat under morgonen & filippa  & daniel gick på promenad.

Nu har vi handlat tills kvällen. Daniel & jag ska ha lite 50 årsfirande för oss två.
Vaknade jätteotaggad & ledsen & ville inte. Men är nog för vi ska var utan filippa, hon ska vara med sin mormor & morfar i huset bredvid.

Men ändå... Grät en skvätt & pratade med lite vänner & sen kändes det bättre.
Det går nog bra!

Mer spännande är att jag ska dricka alkohol, har inte gjort det på nästan 1,5 år! Haha men jag tar det nog lite lugnt ;)

Ska bli så kul att träffas så många samtidigt ikväll!


Sist jag "parta" ordentligt var i september på kryssning med mamma, sus & rebecca.
Lilla filipps hade flyttat in i magen då men det visste vi ju såklart inte.

Kommentarer
Postat av: lisa

Vilken duktig tjej ni har!! ☺️ Vi blir kvar hemma ikv, men ha så kul nu! Och försök att inte tänkta på filippis, utan ha kul, var Louise och inte "mamma" (slappna av..). Hon har det super hos mormor och morfar! Och i värsta fall, om det skulle krisa gör någon av Er, tar det nån minut så är ni med varandra! ♥️

Svar: Tack vännen❤️❤️❤️ ska försöka🙈❤️
louise

2015-01-10 @ 15:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0