Drömmer

Mysig kväll med therese, martin, micke & fredrik här.
Så underbart med tacos idag igen, får aldrig nog!

Alla åkte vid sju typ sen kollade vi lite saker till köket inför mötet med ballingslöv på onsdag. 

Sen var det dags för välling & filippa somnade innan åtta & då åkte daniel på träning.

Jag drömmer mig såklart bort bland inredning & vårt hus, undra hur många gånger om dagen jag kollar på ellos, ikea, mio, em, hm, lexington, jotex & ballingslöv haha!?

Drömmer om att jag, daniel & filippa sitter i vår nya stora soffa en fredagkväll, alla är hemma från jobb & dagis, vi har ätit tacos & satt på oss myspyskläder, pyjamas eller onepieces & har ställt fram chips & dip & tittar på barnkanalen & väntar på att gladiatorerna, fångarna på fortet eller lets dance ska börja.
För att sen somna i soffan & snarka ikapp, det är min dröm det, gråter nästan av tanken (blödig jag veeet) ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0