24 december, julafton

Då var det julafton, hur sjukt är det inte? Det hade känts mer som jul om det var snö men tyvärr är det ingen snö här.

Annars då? Jag sov knappt en blund inatt, har hostat så jag trodde jag skulle blöda i halsen.

Har ringg 1177 igen & allt tyder på att jag fått influensan, den är tydligen exakt såhär i år som jag beskrev mitt mående.
Så det blir väl närakuten idag eller imorn, dock trodde inte hon på 1177 att jag skulle få något utskrivet då jag är gravid. Helt galet ju! Men men man kan ju hoppas.

Jag som struntade i influensasprutan denna graviditet, aja..

Jag är så slutkörd att jag knappt vet om jag orkar fira jul idag, jag gråter för det. Jag älskar ju julen & vill vara med min familj.

Men nu är pappa & daniel ute med filippa så jag ska vila & fortsätta proppa i mig alvedon så kanske kanske det funkar att åka iväg en stund ikväll.

Håll tummarna för mig.

God jul annars till alla & kom ihåg att julklapparna är inte allt, det är familjen, kärlek & gemenskapen i fokus idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0