Thailand

Första gången jag var i thailand var 2007 med min familj & stensson.
Vi bodde på Phuket Orchid & jag minns att jag tänkte redan då att hit ville jag åka med daniel & våra barn om vi skulle få några.

Sen åkte vi dit 6 år senare & daniel sa samma sak, hit ska vi åka om vi får barn.

Tre år efter vi var där kommer vi att befinna oss där med vår dotter.
Tänk att drömmar kan bli sanna ändå.

Jag älskar er min familj & längtar ihjäl mig till att få åka iväg efter allt med huset & bara vara, äta, bada & vila.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas man kommer dit nån mer gång , de va jätte fint . Ni kommer ha de underbart

Svar: Det gör ni! Vi åker om något år igen!
louise

2015-08-27 @ 22:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0