Spinning distans

Jennifer jävla pass alltså , men på ett postitivt sätt ;) jag döööör! Så jävla kul, bra musik, peppning & passet, så jääävla jobbigt men bra!!

Var helt slut när jag kom hem så har suttit i soffan bara & degat, som alla andra kvällar dock haha.

Imorn tänkte jag köra igång med en detox som håller i sig i 9 dagar, jag är taggad!!




Jag vet att jag ser ut att vara i typ v20 men jag är inte det, lovar. Men jag bjuder på den ;)
Tänkte försöka få bort min degmage, den ser liksom ut som den gjorde för ett år sen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Spännande med detoxen! Jag håller på att sockeravgifta mig efter semestern. Alltså huvudvärken idag:( Tips på godaste sockerfria frullen;chiapudding på kokosmjölk med lite blåbär och vaniljpulver. Eller med naturellt jordnötssmör, kakao, lite banan och en nypa salt som stavmixas. Bjuder nästa gång vi ses!

Svar: Åååh tack det måste jag prova sen!! Heja oss!
louise

2015-08-13 @ 09:11:28
Postat av: U

Duktig du är! Om du är sugen på Detox vet jag en du borde testa! C9 heter den 😊

Svar: Det är den jag börja med idag😊
louise

2015-08-13 @ 09:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0