30 augusti, söndag

Det har varit fullt upp i helgen.
Igår morse & förmiddag träffade jag min älskade saknade rebecca en stund.
Kändes som om det var förra veckan vi sågs sist.

Sen var det kalas för ossian i strängnäs & sen hade vi en kanonkväll hos jesper, carolina & alicia med god mat, skratt & spel.

Imorse kände jag mig väldigt bakis men det värsta gick över snabbt.
Att ett glas vin & tre små glas med bubbel kan få en att må såååå dåligt haha.

Idag har vi blivit fina i håret av emma,
Min utväxt trollade hon bort, klippte fräscha toppar & även daniel fick sig fint hår.
Vi var hos therese & hade salong,
Så kul så.

Efter det kollade vi lite grejer till vårt blivande stora badrum.
Det ska väljas belysning, handduksytorkar, duschväggar, blandare & klinker.
Kul men svårt!

Sen kollade vi på dannes match med emmilie & oliver.
Kvällen avsluta vi med att sno mormor & morfars hus & ha sushikväll jag & daniel.

Nu ska jag sova för jag är heeeeelt slut!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0