25 augusti, tisdag

Idag har vi myst & lekt inne & ute.
Filippa har varit rejält busig & ritat med grön penna på hela soffbordet, när jag torkat bort det & gick till köket passade hon på att riva ner en av mammas stora fina ljusstakar som hon varit ute efter länge, suck! Krasch sa det...

Filippa sover nu & jag äter lunch.
Jag känner mig faktiskt väldigt låg, väldigt lätt till gråt & dåligt tålamod, inte alls kul.

Ikväll ska jag jobba 17-22.15, ska gå dubbelt & lära mig stängning ikväll & imorn, jag kommer ju bara stänga i stort sett.

Tur jag har min lilla pärla & hus & thailand att se fram emot.















Kommentarer
Postat av: Mamma

Du har en stor familj också som finns där för dig ❤️

Svar: ❤️
louise

2015-08-25 @ 16:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0