2 augusti, söndag

Jag hann inte skriva något här igår, men dagen var jättebra!
Dopet var jättefint & massa gott att äta.

Eftet dopet åkte vi förbi tomten, garageplattan är helt klar nu & i veckan tror jag dom börjar med husplattan efter semestern nu, bara 5 veckor kvar, gaaaaalet nära nu!!! Som vi längtar!

Jag var in en snabbis på gränby & köpte smink & blommor sen åkte vi hem till jesper, carolina & alicia.

Dom bodde jättefint i en helt ny lägenhet.
Vi åt jättegott & hade en sjukt trevlig kväll.

Att aldrig har umgåtts förr, inte jag ialla fall, men daniel känner jesper sen hockeyn.

Våra tjejer är nästan lika gamla, skiljer 4 månader & så lika på alla plan, så galet att det kan vara så lika med allt.
En jättetrevlig kväll som ialla fall tog slut vid tolv.

Jag kom till jobbet för ett tag sen, kom väldigt tidigt idag, kanske körde en aning fort, lätt hänt med bra musik ;)

Jobbar 10-18 idag & sen ska jag nog köpa med hämtmat & kolla film med min stora älskling ikväll.







Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att de går lite framåt för er med husplanerna ❤️

2015-08-02 @ 17:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0