19 augusti, onsdag

Jag har verkligen noll koll på dagarna, trott det var torsdag hela dagen idag.
Jag har faktiskt känt mig låg idag & haft kort stubin, kanske beror på detoxen, kan ju hoppas.

Första gången idag också som jag verkligen var sugen på det resten av familjen åt, har motstått allt som pizza, korvstroganoff, pastagratäng & massa gott, men idag blev det jobbigt när dom åt gulasch med creme fraiche & färskt bröd, gaaaah.
Men bara två dagar kvar!

Jag var ut & jogga, pwa & körde intervaller, mådde illa efter men piggna på mig så fort jag fick i mig en shake.

Filippa & jag badade innan läggdags & nu har jag städat vårt rum, så så fint nu.




Mormors jordgubbar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0