15 april, vår dag

Idag är det min & daniels åttaårsdag, åtta år, det är helt galet.
Jag kan skriva en uppsats om hur mycket jag älskar dig men det tänker jag inte göra, utan jag tänker bara skriva att jag älskar dig mest av allt på denna jord & jag är så glad att vi tillsammans skapat världens vackraste person tillsammans.
 
Det är inte alltid guld & gröna skogar & vi kan tjaffs ibland om saker som är så onödiga men ingen är perfekt.
Du är min trygghet, min bästa vän, min kärlek & själsfrände.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni är så fina!!!❤️

Svar: ❤️❤️
louise

2015-04-15 @ 08:25:30
Postat av: Mamma

Grattis till er båda ❤️❤️

Svar: ❤️❤️
louise

2015-04-15 @ 08:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0