Red red wine

Det gick bra med fotograferingen & jag är såååå nyfiken på att få se bilderna! 
Filippa somnade i min famn innan två & så fort fotografen åkte så packade vi in oss i bilen & åkte till uppsala.

Släppte av farmor & hämtade sen daniel & åkte iväg & kollade på ett hus.

Hem till mamma & pappa sen för middag. Det blev grillat & jag tog ett glas vin för första gången på ett år.

Dock drack jag bara hälften då det började snurra en del i bollen efter några munnar ;) 

Men riktigt gott med amarone vin till entrcoten & parmesanen!

Filippa sov nästan tre timmar & vaknade när vi kom till hennes mormor & morfar.
Sen sov hon en halvtimme vid halv sju sen full rulle & mys ett tag & sen somnade hon vid halv nio & sover nu för kvällen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0