Sunday

En lugn dag har vi haft med god mat, grillade för tredje kvällen i rad, man kan ju inte annat än älska det!

Vi åkte från singö vid halv fem när Filippa var trött & somnade direkt, hon vaknade efter en halvtimme & var hungrig Så vi passade på att hälsa på hos svärmor då med!

Fika & mys där ett tag sen när Filippa var trött åkte vi, hon somnade halv åtta för kvällen.

Vi har kollat sons sen vi kom hem. Jag har gått igenom alla fina presenter Filippa fått & fixat med alla fina blommor.

Jag kommer somna snart, längtar ihjäl mig efter vår säng! Mindre kul är att min rygg har sagt upp sig, har såååå jäkla ont, orkar inte!






Kommentarer
Postat av: Mamma

Va rädd om dig ❤️

2014-10-13 @ 06:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0