Ett år sen ❤️

Idag är det ett år sen som jag gjorde graviditetstestet & plussade.
Jag kommer aldrig glömma strömmen som rusade genom kroppen.

Nu sitter vi här ett år senare & Filippa är snart fyra månader, det är galet vad tiden går. Tiden gick inte alls såhär fort utan barn, jag förstår verkligen nu varför alla mammor säger stoppa tiden!

Livet är underbart, jag har faktiskt aldrig varit lyckligare, allt har fallit på plats & nu förstår jag livets mening.

Det är så självklart att Filippa är här med  oss, hon är ju liksom vår egna dotter.

Dom bästa fyra månaderna hittills & jag ser fram emot att se dig utvecklas varje dag Filippa!




Kommentarer
Postat av: mamma

åh man blir rörd av att läsa detta, njut till fullo

Svar: ❤️❤️❤️
louise

2014-10-08 @ 13:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0