26 oktober, söndag

Mysig kväll igår i trångsund, Filippa var ganska ledsen då hon inte sovit så mycket under dagen, men hon somnade så fort vi satte henne i bilstolen när vi åkte hem vid halv tio.

Jag gick & la mig efter tio, helt sluuut & ont i ryggen.
Imorse vaknade vi vid fem av att Filippa bajsade, pappan fick gå upp & fixa.

Sen låg hon mellan oss & somnade om själv. Vi vaknade vid åtta & då igen av Filippas bajsmaraton så pappan fixade det sen myste vi sängen & sen fixade jag frukost.

Idag ska vi fixa här hemma bara & fortsätta packa, eller ja, daniel får göra det då jag inte kan böja mig.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Va försiktig med ryggen 😍 bra att ni röjer lite i taget 👍💖

2014-10-26 @ 09:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0