19 november, onsdag

Imorse sov Filippa till kvart över nio!? Säkert för hon inte är så pigg & kry.. Skönt ialla fall att få sova lite längre.

Anita har varit här idag & hjälpt till, hon var med Filippa & jag har försökt packa det sista.

Jag tror nog att det mesta är klart, ska packa ordning några väskor & med våra kläder bara. Men vi kommer behöva åka hit en extra gång för att tömma förrådet med.

Lillskruttan är inte sig lik & ledsen mycket, dumma förkylning som kom tillbaka så snabbt.

Ikväll blir det packa bilen full sen ska vi fira farsdag ikväll då daniels presenter kom idag först! 

Sista kvällen här hemma ikväll...

Nu har jag slagit mig ner i fåtöljen för att kolla GG, Filippa somna nyss.






Kommentarer
Postat av: mamma

va bra att du fick hjälp av anita

2014-11-19 @ 16:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0