Fredagsmyys

Mysig kväll med min älskling, massa choklad, film, ananas & melon.
Älskar såna här kvällar, jag & daniel.
Snart har vi även vår lilla dotter med oss här hemma & vi längtar så vi spricker.

Jag skrämde nog daniel lite haha, hon bökar ju & håller på så mycket emellanåt att det strålar, hugger & gör riktigt ont i ljumskarna, så jag skrek till & skratta.
Vet någon vad det kan vara?

Och oj vilken blick jag fick, stackarn trodde väl att nu händer det!
Men det dröjer nog någon vecka till tyvärr, jag tror hon kommer midsommarveckan..








Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är normalt iaf 🙈 började känna så 2-3 veckor innan Noel kom.. Väldigt obehagligt emellanåt 🙈

Svar: Ja inte sån mysig känsla utan obehaglig som sagt haha!
louise

2014-05-31 @ 09:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0