4 maj, söndag

Det blev några timmar hemma hos emelie igår, en fräsch etta som hon kommer få så fint i!

Sen åkte vi till fabbe, bella & noel sen körde vi killarna till jocke & vi mötte carolina på samma gång.

Vi handlade med massa gott hem, tapaskväll blev det med en jättegod men mäktig vaniljpannacotta med nutella till efterrätt.

Vi satt & pratade från 6 till kvart i tre på natten då vi åkte & hämtade våra grabbar.
En perfekt tjejkväll med prat om allt mellan himmel & jord!

Jag kom precis hem, släppte av daniel längs vägen, han ska bli upphämtad av ante för dom har innebandymatch.

Jag har handlat till dagens fika. Så nu ska jag göra mig en ny oreocheesecake med nougatsås, wish me luck!

Sen ska jag plocka bort lite grejer & fixa mig.
I eftermiddag kommer emma, maarit & paulina hit & hälsar på, ska bli jättekul då det var väääääldigt länge sen vi sågs sist!










Kommentarer
Postat av: mamma

jag borde ju ha fått vara med , ha ha, jag va ju gräsänkling dessutom. Ni är skit duktiga o fixa och laga mat

2014-05-05 @ 10:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0