13 maj, tisdag

Jag har varit vaken sen fem imorse, kan inte sova bra alls nu. Känns jobbigt mest överallt i kroppen.
Axlar, rygg, armar, ben, ja inte så konstigt när man bär på alla extra kilon.

Men det är inte så långt kvar nu, går in i vecka 37 idag, heeelt galet.
Låt dessa veckor gå fort!

Jag gick upp & kollade på nyhetsmorgon & har ätit en rejäl frukost.

Idag blir det lugnt här hemma, tänkte stryka sänghimmelen till vaggan sen göra mig ordning.

Efter daniel slutat idag ska vi äta ute i
Stan & köpa skötväska om den finns i butik & sen på bio, perfekt dag!




Kommentarer
Postat av: mamma

ta hand om dig min prinsessa för snart har du en egen prinsessa

Svar: Det gör jag :)
louise

2014-05-13 @ 10:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0