Sol

Anita & jag åkte med camilla till karolinska. Vi åt lite frukost innan & jag drack juice & åt banan för att fylla på blodsockret.

Såg massa nyfödda bebisar & herreguuuuuud vad man längtar ännu mer då!

Sprutan gjorde inte alla ont & gick bra, jättetrevlig sköterska. Blev lite yr efter men det gick bra.

Sen handlade anita & jag, mat, blommor & ljus. När jag kom hem la jag mig på soffan & somnade till sen åt jag lite lunch.

Jag har suttit ute på balkongen & njutit lite i solen & kollat i lite böcker.

Nu tänkte jag ta mig en dusch & om någon timme ska jag ta mig till centralen & möta min fina bästa vän rebecca. 
Det blir en hel helg ihop, ska bli sååå mys!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Har du läst barn/ gravid böckerna du har fått av oss ❤️

Svar: Jajamen 😊❤️
louise

2014-03-28 @ 19:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0