7 mars, fredag

Då var det fredag, jag har inte sovit speciellt länge, visserligen 1,5 timme mer än annars. Jag har varit vaken sen daniel gick för en timme sen.

Jag har legat i sängen & myst med Filippa & känt massa sparkar.
Det är tur jag har dig som får mig att orka.

Den här veckan har bara känts tung, blä & bajs. Mycket tankar & känslor, hoppas Filippa inte märker för väl när jag är ledsen. Vill inte att hon ska märka det.

Snart ska jag väl ta mig upp, ta en lång dusch, äta frukost vid nyhetsmorgon & sen göra mig redo för jobb, jobbar 11-19 idag, så skönt att sluta 19 istället för 20, men suger ändå.

Förlåt för halvdeppigt inlägg...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya <3

2014-03-07 @ 17:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0