12 mars, onsdag

En trevlig kväll med god mat igår i skogås.
Vi var hemma vid halv nio, då kollade jag greys & kollade klart en film.

Idag är jag ledig & hade planerat att verkligen sova ut men jag vaknade strax innan fem & har inte sovit sen dess, bara legat & dragit mig.

Funderar på att gå upp snart & fixa lite, har massa saker här hemma, lite av ett kaos då vi fixar lite smått i badrummet & sen ska fixa i köket så har en del framme. Så tänkte försöka styra upp det.

Även kanske packa min väska till helgen  & Barceloona!

Sen ska jag åka till uppsala för att äta lunch med mamma sen klockan ett ska jag äntligen till frisören!
Har inte varit där sen december, sjukt länge sen! Så ska fräscha till mitt hår hur det nu blir :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0