Tankar kring förlossningen

Jag är en tjej som tycker det mesta gör ont, hatar nålar, sprutor, kanyler, allt som har med sjukhus att göra, blod, kläderna, ja allt!

Men konstigt nog är jag inte nervös eller orolig för förlossning alls ännu.
Jag vet ju att det kommer göra åt helvete ont & att det finns ju bara en sak att göra & det är att få ut henne.

Kvinnor har fött barn i tusentalsår & klarar det dagligen med eller utan bedövning så det måste ju gå? Jag måste ju också klara av det?

Men när det väl gäller, när vattnet går eller första värken kommer då blir jag nog livrädd & kommer bli ett monster & nervvrak.

Daniel är väldigt nervös säger han, nervös över att se mig ha så ont & inte kunna göra något åt min smärta mer än stötta & finnas till. 

Men vi ska nog klara det här galant, snart är vi där!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Det va fint o bra skrivet ❤️😍 och det är helt rätt inställning 👍 lycka till 😘 hoppas det blir idag 💞

Svar: ❤️
louise

2014-06-14 @ 09:29:52
Postat av: Johaaaannnaaa

Föd idag så jag vinner!! ;))) hoppas allt är bra!! Puss och kram

Svar: Jag ska göra mitt yttersta för dig ;) har fem timmar på mig så får öka! Ha det bäst i mykonos!😘
louise

2014-06-14 @ 17:55:54
Postat av: Mormor

Det kommer att gå galant. kramar från två ivriga suporters, mormor o morfar.

Svar: ❤️❤️
louise

2014-06-15 @ 16:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0