Sunday

Filippa badade med sin pappa & hon älskade det, så mysigt så att se dom bada!

Sen somnade lilltjejen & vi passade på att åka iväg & byta lite kläder som vi fått som vi redan hade.

Så en runda till flygis & kikade affärer sen handlade vi grejer till tårtan & hem för lunch & jag gjorde tårta.

Första tårtan jag gjort i mitt liv, ingen flashig eller snygg direkt haha.
Men hade ett lager med sylt & grädde, ett lager med nutella & skivade jordgubbar & grädden på tårtan smaksatte jag med lemoncurd & flädersaft så ska bli spännande att se hur det smakar.

Vi är hos dennis & sofie nu & har precis ätit riktigt goda mackor vi gjorde i ugnen. Filippa har varit vaken nu ett tag men matdags nu igen.







Kommentarer
Postat av: Mamma

Det gjorde du bra Louise med tårtan 👍😍🎂🍰

2014-06-30 @ 09:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0