Slut som artist

Anita & jag var på nk klockan tio imorse. Jag hittade såklart massa fint, massa randigt från boomerang men jag kände att det inte är någon ide att köpa förrän magen är borta hihi. Så får vänta med det isåfall.

Jag köpte ialla fall en tröja & kalsonger till daniel, en klänning till filippa & två handdukar.
Daniel har inte köpt något till sig själv på länge så tycker han var mer än värd det!

Sen åkte vi till vällingby för lunch & anita shoppa lite. Jag hittar såklart massa fint men nej jag ska vänta!

Vi handlade mat också & jag kom hem för ett tag sen & nu är jag heeeelt slut! 
Somnar nog snart...

Ikväll blir det mys här hemma i soffan med sill & potatis & annat gott.

Så himla kul att varenda butiksbiträde eller folk i kassan säger: åååh vilken fin vacker mage! När är det dags?

När dom får svaret att jag gått över tiden ser dom livrädda ut & typ ber mig gå hem & vila haha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0