Första badet

Filippa tyckte verkligen om att bada, i början undra hon nog vad som hände, men sen så gillade hon det verkligen.

Sen bytte vi om & gjorde oss redo för att åka hem. Filippa satt nöjt i bilen & var bara världens sötaste & sen somnade hon ganska snabbt.

Ungefär tio minuter kvar av bilfärden blev hem vaknade hon hungrig & blev arg.

Precis när vi kom hem kom dennis & sofie. & mamma & pappa åkte, tack för allt den här helgen för all hjälp, mys, kärlek, skjuts & allt annat, ni är verkligen bäst, usch nu gråter jag igen..

Det var ialla fall mysigt med dennis & sofie här, dom hann gosa med Filippa innan hon somnade.
Fick en söt mössa & en jättemysig sovpåse typ, men vi kallar den myspåsd hihi!

Dom åkte innan fem & sen somnade jag.
Filippa sover än, sovit i mer än tre timmar nu så vill att hon ska vakna så vi får mysa. Jag ligger ju bara & tittar på henne & gråter av lycka.
Sen att se daniel & Filippa ihop, ja jag smälter ju..

Ett jäkla tjat om lycka & gråt men ni får stå ut för jag är världens lyckligaste.

Daniel ska gå upp & köpa sushi snart, ska äta laxsushi för första gången sen oktober & jag längtar ihjäl mig!
Blir god hämtmat & något annat gott kanske för att fira att vår lilla prinsessa blir en vecka idag!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Alla har rätt att vara så lycklig som du är just nu 💖❤️ Så njut 💞

2014-06-22 @ 20:45:33
Postat av: Chubby

Finaste älsklingarna är ni <3 tänk att man kan älska ngn så mkt som man inte ens träffat än lilla hjärtegull!
Vi måååste gosa i veckan!

2014-06-23 @ 06:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0