Tjejmys

Det blev fredagsmys med tacos & kladdkaka hos emmilie & oliver med sofie idag. Vi tjejer & bebisarna har bara myst & pratat hela kvällen.

Vid åtta åkte vi hem till lövstalöt & då var hela familjen här & dallas & christina.

Filippa har varit väldigt ledsen ikväll, hoppas hon inte har ont i magen. Kanske bara är att hon varit så trött & varit vaken för länge.

Fick henne att somna för ett tag sen så hoppas hon fått ro & sover nu. Hoppas natten går bra & att hon får sova natten, hon behöver verkligen vila nu, mammas älskade lilla prinsessa.

Nu ska jag ta mig en dusch sen ska jag nog lägga mig med henne.

Idag har vi köpt ny bil med, lyyyycka!!
Äntligen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0