Thursday

Det blev en god middag ute i kvällssolen, så mysigt att bara vara vi två, även om det är kul att träffa vänner & familj så är det mysigt & viktigt med lite kvalitetstid.

Filippa vaknade precis när vi ätit upp så det var bra tajmat.

Sen har hon varit vaken & myst med mig & varit glad tills hon somnade vid halv tio.

Hon är väldigt väldigt mammig just nu, det är nästan bara jag som duger. Det är mysigt men tråkigt för andra som vill mysa med henne, speciellt hennes pappa.

Får se om hon sover för natten nu, eftersom hon somnade så sent känna det som det kan bli lite vakentid inatt.

Snart ska jag sova ialla fall, nu kollar daniel & jag film :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0