21 juli, måndag

Idag gick vi upp tidigt vid åtta för att vi skulle komma iväg tidigt till hälsingland, men sams bil gick sönder så det blev ändrade planer.

Så vi har myst & tagit det lugnt här med mamma bara. Filippa har varit jättearg emellanåt då hon är superduper trött.

Var ut på en promenad men det hjälpte inte. Sen tog jag på bärselen & då somnade hon direkt.

Vi ska äta lunch snart sen runt två rullar vi upp mot ljusdal, ska bli så mysigt att komma iväg.

Fruktar dock myggen...










Kommentarer
Postat av: Tess

De obligatoriska prickarna har kommit ser jag💕
Hon är så söt gosfian!

Svar: Jajamen massor också! ❤️
louise

2014-07-21 @ 17:12:34
Postat av: Tess

De försvinner snart.😊 Kommer ihåg att jag blev jätterädd när Amanda fick prickarna haha.

Svar: Hon på bvc förvarnade mig 🙈
louise

2014-07-22 @ 00:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0