Småshopping

Då är mamma & jag hemma efter en dag på stan.
Mamma har letat i hela uppsala efter en michael kors klocka som varit slut.

Den var slut inne på pub & michael kors butiken här i stan med.
NK hade bara öppet idag för sina bonuskunder.

Daniel har ett kort så vi gled in där & där fanns den! En jättefin klocka köpte hon.
Jag vill också ha en klocka men fick välja klocka eller väska av daniel & valde väskan, men är bra sugen på en klocka nu ;)

Fick bli småshopping från nk för min del :)

Vi åt en god lunch på vapiano med.
Jättemysig dag med mamma i stan.

Nu ligger vi som stök i soffan & daniel & pappa jobbar på..







Kommentarer
Postat av: mamma

Tack Louise för en jätte härlig dag, och jag tackar även Daniel för att han hade kort på NK så vi kunde komma in där idag som VIP gäster, ha ha, jävligt nice. Och att ni har fått mera gjort i lägenheten tack vare att pappa Peter och Daniel va duktiga o jobba på . En väldigt bra dag helt enkelt

2014-01-05 @ 19:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0