När två blir tre ❤

Äntligen kan jag skriva ut att jag & min kära, älskade fästman ska bli föräldrar.
Den 9 juni beräknas vår lilla bebis komma.

Idag fick vi se vår lilla bebis för andra gången.
I vecka 14 gjorde vi ett kubtest & valde att inte ta reda på om det gömde sig en liten pojke eller flicka därinne.

Jag har velat veta men inte Daniel.
Men nu till det här rutin ultraljudet hade daniel ändrat sig.

Så när vi låg & tittade på vår perfekta lilla skapelse därinne & hörde att allt såg fint ut så frågade Daniel om man kunde se om det var en liten pojke eller flicka.
Vi hade försökt kolla själva men det gick ju sådär.

Men sen sa hon att det låg en liten flicka därinne. Oj så tårarna rann, det kändes så mer verkligt att höra vem det var därinne.

Där låg hon & ville inte alls vara med på bild. Vi tog 8 bilder & ingen blev bra. 
Sen när vi var klara & skulle gå fick jag gå in igen för att ta fler bilder.

Så det blev väl totalt 12-14 bilder & en bra bild, ingen linslus det där inte hihi.

Det känns så skönt att kunna skriva ut detta nu.
Vi är världens lyckligaste & så förväntansfulla.

Mamma & pappa älskar dig mest av allt, vår lilla prinsessa ❤




Kommentarer
Postat av: Tess

❤️

2014-01-21 @ 19:30:54
Postat av: Ulrika

Åhh 😍😊👍

2014-01-21 @ 21:47:33
Postat av: mamma

så fantastiskt

2014-01-22 @ 08:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0