Gravidyoga ❤

Gravidyogan var precis vad jag behövde. 
Vi har gjort massa övningar som varit väldigt bra & sköna.

Avslappningen var verkligen vad jag behövde efter dessa dagar.
Få släppa allt & ligga & andas & få kontakt med min lilla dotter.

Hon var med på vissa övningar & gjorde ifrån sig lite rörelser ❤

Det var ialla fall väldigt skönt & jag behövde detta, jag måste gå ner i varv & inte stressa så mycket på jobbet.

Jag är påväg hem nu ialla fall, jag ska hem & ta en varm lång dusch & tända ljus.

Sen ska jag äta goda mackor med avokado, färskost & örtkalkon sen lite nötter.

Det är jag värd.





Kommentarer
Postat av: mamma

låter jätte bra

2014-01-26 @ 19:30:29
Postat av: Chubby

Min älskling! Så otroligt fin och din mage är helt lovely!! Vill gooosaaaa <3

2014-01-26 @ 23:26:54
URL: http://Hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0