6 januari, måndag

Daniel & jag låg hemma igår & kollade film & hockey, synd att småkronorna inte tog hem guldet & dom där jädra finnarna, hatar dom i hockey!

Sen har jag inte sovit så mycket under morgonen då min kära sambo snarkat järnet! 

Jag ska strax ta mig till jobbet.
Idag jobbar jag 10-15, sen kanske det blir en runda på stan med elli & om jag orkar.

Känner mig ganska less, ryggen gör jätteont & sen har jag ju mina uvi-besvär. Visar inte att jag har det men det känns & är precis som det.

Jag vill att januari ska gå fort & har en sak att se fram emot i slutet på januari.
Så snälla låt januari gå fort!

Mormor & morfar lämnar tråkiga sverige för 3 veckor i fuerte, känner mig smått avis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0