One year ago

Igår var det ett år sen jag & Daniel satt på en restaurang i Bangkok med en enastående utsikt & pratade om år 2013.

Vi planerade att vi skulle spara ihop pengar för att kunna köpa vår första lägenhet, vi pratade även om att förlova oss men det skulle vänta tills efter lägenhetsköp.

Och sen kunde vi börja prata barn & fundera på det.

Men vi lyckades köpa vår lägenhet under våren & till hösten var vi förlovade & hade blivit gravida.

Det är helt fantastiskt att ett år senare så har vi vår fina lägenhet, våra fina ringar & en liten dotter i min mage som vi längtar ihjäl oss efter ❤

Jag älskar dig min själsfrände Daniel ❤




Kommentarer
Postat av: mamma

fint med kärlek

2014-02-03 @ 09:12:39
Postat av: Kerstin

Jag önskar er all lycka <3

2014-02-03 @ 19:47:19
Postat av: Chubby

Älskar er <3 moster vill att lilla sessan kmr nuuuu!!

2014-02-04 @ 00:03:41
URL: http://Hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0