Ikea

Det gick bra att jobba & var kul att träffa alla kollegor!
Alla tyckte jag lät hes & förkyld men det är inget mot vad jag lät förra veckan.

Många sa att magen såg ut att ha vuxit en del sen dom såg mig sist för 1,5 vecka sen.
Fick höra massa snälla saker som att jag var så fin & att det strålar om mig.

Jag har aldrig känt mig vackrare än vad jag gör nu som gravid.

Efter jobbet skyndade jag mig hem & hämtade ut två paket, ett paket från hm till Filippa & ett från Geggamoja, det från Filippas mormor & morfar, sååå fina saker!

Sen hämtade anita mig & vi skulle till ikea för att köpa spjälsäng.
Vi har bestämt oss för denna säng (se nedan), den passar oss bäst i smaken, enkel, fin, klassisk & stilren.

Det var dessutom halva priset denna vecka! Men såklart inte i stockholm utan i uppsala bara.
Så vi kom därifrån tomhänta, bara lite korv i magen fick vi haha!

Mamma & pappa får köpa den i uppsala åt oss :)

Hemma nu med min sjukling, daniel har åkt på magsjukan, mamma & pappa med. Känns sådär haha men hoppas jag klarar mig, peppar peppar!

Nu blir det en lugn kväll här hemma :)
Leeeedig imorn!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tuuuuur att jag tipsa om det!! ;)

Svar: Ja tur jag har dig som har koll på mycket 😘
louise

2014-02-17 @ 21:50:25
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0