Barnmorskan

Jag har varit orolig över att jag mått dåligt & åkt på en förkylning igen & att jag haft ont i bröstet/hjärtat & magen sen i lördags.

Så jag ringde min barnmorska vid tio & hon sa att jag fick komma på hennes lunch & kolla läget.

Så jag fick ta ett stick i fingret, kolla blodtryck & väga mig.
Allt såg bra ut så det är ett virus som envisas med mig & hon sa att det var bra att jag varit hemma & hon tyckte jag skulle vara hemma några dagar till så jag verkligen blir bra nu.

Sen mätte vi magen & jag fick höra det vackraste ljudet, Filippas hjärta slå.
Blir alldeles rörd när jag tänker på det..

Så nu är jag hemma & ska vila, somnar nog snart eftersom jag varit vaken sen fyra, den här dagen går så långsamt...




Kommentarer
Postat av: mamma

Va rädd om Er

2014-02-11 @ 14:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0