5 februari, onsdag

Nu är jag påväg till jobbet & är taggad för en ny dag!
Jag måste måste måste även försöka prata lite med vår högsta chef på jobbet, usch sånt är alltid läskigt, men jag måste som sagt..

Efter jobbet åker jag till uppsala.
Jag ska se min lillbrors match äntligen!
Jag kan aldrig se några för antingen är dom i dalarna eller som nu mitt i veckan & det blir lite sent att åka hem till stockholm från tierp vid tio.

Så jag har tagit ledigt imorn bara för att se min grymma bror spela.
Det ska bli så kul!

Hoppas ni alla får en jättebra onsdag :)







Kommentarer
Postat av: mamma

du är få gooo!!

2014-02-05 @ 08:28:28
Postat av: therese

komsi komsi till Uppsala. <3

2014-02-05 @ 10:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0