14 februari, fredag

Min alla hjärtans dag började med ett besök hos husläkaren.
Han konstatera att det var svullet & irriterat i öron & hals & som min barnmorska sa att det är ett virus som bara går att vänta ur.

Så jag fick sjukintyg för idag då jag varit hemma en vecka.
Ska jobba på måndag & det hoppas jag verkligen jag kan!

Min barnmorska ringde efter & tyckte jag skulle vara sjukskriven en vecka till! 
Hon är väl alldeles för mån om mig.

Nu ska jag handla lite gott för ikväll & hem & vila upp mig.
Vem vet jag kanske slår på stort & sminkat mig idag.

Det blir mys för hela slanten.
Daniel, jag & lilla Filippa i magen, det kan inte bli en bättre dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0