Julbak

Det hade gått jättebra för Filippa med gmormor & gmorfar idag! 
Jag däremot var så nojig & orolig men all oro släppte när jag fick en video när hon läste tidningen med gmorfar, då kunde jag njuta sista tiden hos anna!

Så glad att komma hem till min lilla ärta sen & pussa & krama sönder henne, två timmar ifrån varann.

Sen åkte vi till emmilie & oliver! Gick & köpte lite ingredienser & sen hem & baka, lussebullar med vitchoklad, pepparkakskola & vanlig kola, sååå gott det blev! Mysig dag & eftermiddag med julmusik & bak med våra bebisar!

Nu är vi hos Filippas morfar & hälsar på, klockan sju ska vi in till therese & martin för sushi, adventmys & bbfinaaaal!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0