5 december, fredag

Imorse vaknade Filippa halv åtta, kändes tuuungt då hon sovit till nio sista 10 dagarna typ, men fick henne somna om ett tag sen låg vi & drog oss.

Sen har jag förberett brunch, johanna & lilla lova kommer hit om en timme, ska bli så mysigt att träffa dom! Sist låg lova i magen.

På brunchen har jag tänkt göra äggröra med tomat & lök, smoothie, pålägg, grönsaker, lite frukt & sen två spännande glögg-tilltugg som jag läste i elle mat & vin.

Det ena är smörstekt mjuk pepparkaka med brie & physalis.
Det andra är päron inlindat i st agur & parma, ska bli spännande att smaka!

Filippa har varit väldigt mammig sen onsdagskväll när jag åkte iväg en halvtimme, stackarna trodde väl att jag lämnat henne.
Så tacka gud för babybjörn dessa mammiga stunder!

Gjorde gröt till henne nyss & skulle ge henne men hon hade somnat, tröttisen då.


Filippa en dag gammal ❤️

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en jätte trevlig brunch med Johanna och Lova ! Då vet jag va du får ha med på 23/12 👍👍💞💞

Svar: Jag fixar de😉❤️
louise

2014-12-05 @ 11:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0